Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISBN:0-231-12089-3
Autor:Doss, Erika
Naslov:Believing in Elvis : popular piety in material culture
Matična publikacija:Practicing religion in the age of the media : explorations in media, religion, and culture / Stewart M. Hoover and Lynn Schofield Clark, editors, str. 63-86
Impresum:New York : Columbia University Press, cop. 2002
Napomena:Str. 81-83 : Bibliografske bilješke. - Str. 83-86 : Bibliografija
Sažetak:Iako je Elvis umro 1977. godine, još uvijek je posvuda prisutan. Njegova slika je na gotovo svakom proizvodu namijenjenom masovnoj potrošnji, njegova glazba se izvodi na brojnim tribute koncertima i izdaju se kompilacije najvećih hitova, njegov život proučava se u bezbrojnim biografijama, umjetničkim izložbama i dokumentarnim filmovima. Tri najprepoznatije riječi u svijetu su Isus, Coca-Cola i Elvis. Članak se proučava i istražuje fenomen Elvisa koji se pojavljuje u različitim sferama života.
Ključne riječi:kultura * Elvis * Elvis Presley * ikonografija * mediji * slike * predodžbe * glazba
UDK:316.77:78
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:9636

Upit: UncontrolledTerms_swish=(Elvis Presley )

login